Niazgah نیازگاه
انجمن صنایع سلولزی- بهداشتی؛

پوشك بچه به میزان كافی در بازار موجود است

پوشك بچه به میزان كافی در بازار موجود است

به گزارش نیازگاه دبیر انجمن صنایع سلولزی- بهداشتی ایران اعلام نمود: برخلاف برخی اخبار كذب انتشار یافته در بعضی سایت ها و فضای مجازی، همه شركت های تولیدكننده پوشك بچه در حال فعالیت هستند و هیچ كمبودی در بازار وجود ندارد.


مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا از داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای سطح تهران، حاکی از وجود مقادیر کافی پوشک بچه است.
در این زمینه، دبیر انجمن صنایع سلولزی- بهداشتی ایران امروز (یکشنبه) اعلام نمود: هرچند قیمت مواد اولیه وارداتی نظیر خمیر «فلاف پالپ» (مورد استفاده در پوشک بچه و نوار بهداشتی) متاثر از افزایش نرخ ارز نیمایی با افزایش روبه رو شده، اما هیچ کمبودی در تولید وجود ندارد.
به گفته «حسن زالی»، باتوجه به ذخایر مناسب مواد اولیه موجود در انبار شرکت ها، حالا همه کارخانجات بزرگ داخلی تولیدکننده پوشک بچه با قدرت در حال تولیدند و آمارهای ۶ ماهه آنها گواه رشد تولید در مقایسه با زمان مشابه پارینه است.
وی افزود: هرچند برخی مشکلات تخصیص ارز سبب شده تا صنایع به صورتی با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند، اما این به معنای توقف تولید نیست و گشایش اعتبار برای خمیر فلاف پایپ نیز بطور مرتب انجام می شود.
این مقام صنفی اشاره کرد: در صورتیکه مشتریان و خریداران پوشک بچه با هر گونه مشکلی در تهیه این کالا مواجه باشند، انجمن صنایع سلولزی- بهداشتی ایران آماده پاسخگویی است.
وی همین طور تاکیدکرد: شرکت های تولیدکننده تا حالا هیچ مجوزی برای افزایش قیمت محصولات خود نگرفته اند.



منبع:

1399/08/11
23:08:33
5.0 / 5
1328
تگهای خبر: افزایش , بازار , تولید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی