Niazgah نیازگاه

از بازار سكه، طلا و ارز چه خبر؟

از بازار سكه، طلا و ارز چه خبر؟

به گزارش نیازگاه در حالیكه قیمت انواع سكه و طلا امروز در بازار با افزایش مواجه بود اما قیمت ارز نسبت به روز گذشته ثابت ماند.


به گزارش نیازگاه به نقل از ایسنا، قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (دوشنبه) با افزایش ۶۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۵ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسیده است.
سكه تمام بهار طرح قدیم هم با افزایش حدود ۶۰ هزار تومانی به چهار میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
قیمت نیم سكه دو میلیون و ۵۷۰ هزار تومان است كه ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه می كند. ربع سكه هم ۵۰ هزار تومان بیشتر از روز گذشته قیمت خورده و یك میلیون و ۵۵۰ هزار تومان عرضه می شود.
همینطور هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی ها، ۵۰۹ هزار تومان معامله می شود. در این میان سكه یك گرمی ثبات قیمتش را حفظ نموده و ۹۳۰ هزار تومان است.
در بازارهای جهانی هم آخرین قیمت هر اونس طلا با اندكی افزایش نسبت به روز گذشته ۱۵۸۱ دلار ثبت شده است.
ثبات ارزی
قیمت ارز كه در روز گذشته روند صعودی به خود گرفته بود، امروز بار دیگر به ثبات رسید. قیمت خرید هر دلار آمریكا در صرافی های بانكی ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان است. اختلاف بین قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی ها كماكان ۲۵۰ تومان است.
همینطور این صرافی ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان می خرند و ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان می فروشند تا قیمت فروش این ارز در یك قدمی ۱۵ هزار تومان قرار گیرد. از جانب دیگر قیمت ارز مسافرتی كه تا سقف ۱۰۰۰ یورو به مسافران پرداخت می شود، با احتساب كارمزد بانك مركزی و بانك عامل به ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان می رسد.
بانك ها هم امروز هر دلار آمریكا را ۱۳ هزار ۲۷ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۴۸۹ تومان می خرند.



1398/11/07
20:54:55
5.0 / 5
4318
تگهای خبر: افزایش , بازار , بانك , بانك مركزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی