Niazgah نیازگاه

مجازات برای ممانعت از ورود ارز به كشور

مجازات برای ممانعت از ورود ارز به كشور

نیازگاه: گمرك ایران به كلیه زیرمجموعه های خود اعلام نمود كه حق ممانعت از ورود ارز به كشور به هر میزان را ندارند و در صورت پیشگیری از ورود ارز، اقدام آنها تخلف شمرده می شود.


به گزارش نیازگاه به نقل از ایسنا، در چند ماه اخیر بود كه با تغییر سیاست ارزی دولت، مصوب شد تحت شرایطی و در چارچوب قانونی ورود هر میزان ارز به كشور مجاز باشد. به دنبال این مصوبه بتازگی گمرك باز بر این سوژه تاكید كرده است.
همچنین طبق اعلام مدیر كل مركز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه به گمرك این سوژه مورد تاكید بیشتر قرار گرفته است، چراكه وی با اشاره به مصوبات جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی كشور تاكید كرده است كه به استناد این مصوبه هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند با رعایت مقرراتی كه بانك مركزی اعلام نموده به هر میزان اسكناس ارز وارد كشور كند و هیچ یك از دستگاه های امنیتی، انتظامی و گمرك حق ممانعت از آنرا ندارند.
طبق اعلام مدیر كل مركز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه به گمركات كشور، هر گونه ممانعت، تخلف اداری شمرده می شود و فرد متخلف در صورت محكومیت، بار اول به انفصال موقت به مدت شش ماه و در صورت تكرار به مجازات های بالاتر محكوم میگردد.





1397/09/19
15:03:29
5.0 / 5
4391
تگهای خبر: اقتصاد , بانك , بانك مركزی , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی