ایساکو همزمان با آغاز طرح خدمات ویژه اربعین، با استقرار ۱۲۴ تیم امدادی در ۳۲ نمایندگی مرزی، تأمین قطعات پرمصرف و همکاری با نهادهای انتظامی، خدماتش را تا ۲۵ مرداد به زائران ارائه می دهد.
به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، رسول رمضانی، معاون خدمات بعد از فروش ایساکو اعلام نمود که طرح خدمات ویژه اربعین از ۱۵ مرداد شروع شده و با گذشت چند روز از اجرای آن، ارائه خدمات باکیفیت بالا در ۳۲ نمایندگی مجاز مرزی و تیم های امدادی فعال بازهم ادامه دارد.
وی اظهار داشت: این طرح از ۱۵ مرداد شروع شده و تا ۲۵ مرداد ادامه دارد. حالا که بخش زیادی از زوار در راه هستند یا خودروهایشان را در پارکینگ ها گذاشته اند، تمرکز ما روی ارائه بهترین خدمات باکیفیت بالا در نمایندگی های مرزی و خدمات امدادی سریع و چابک است.
رمضانی با بیان اینکه از هفته ها قبل، جلسات هماهنگی میان دفاتر ستادی، نمایندگی ها، امدادخودرو و سایر واحدهای اجرائی برگزار شده، اضافه کرد: سبد قطعات پرمصرف طراحی و پیشاپیش به نمایندگی های نزدیک به مرزهای مهران، خسروی، شلمچه، چذابه و مهران ارسال شد تا در صورت نیاز، بدون اتلاف وقت در دسترس باشد.
به گفته وی، ۳۲ نمایندگی مجاز ایران خودرو، ۱۲۴ اکیپ امدادی و یک چادر تعمیرگاه صحرایی در مرز چذابه فعال می باشند. این اکیپ ها در مسیرهای منتهی به شش مرز اصلی کشور مستقرند و تیم های پشتیبان نیز آماده جابه جایی سریع به نقاط پرتردد هستند. علاوه بر این، شرکت گواه نیز بعنوان متولی خدمات بعد از فروش خودرو های سنگین ایران خودرو، چهار اکیپ امدادی مجهز با خودروی پیکاپ فوتون در مرزهای مهران (دو خودرو)، خسروی و شلمچه مستقر کرده و ۱۷ نمایندگی مجاز و ۱۵ امدادگر را در مسیرهای منتهی به مرزها در این طرح مشارکت داده است.
رمضانی از بازدید از مسیرها و محل استقرار اکیپ ها قبل از شروع طرح و هم زمان با اجرای آن آگاهی داد و اظهار داشت: با نهادهایی مثل پلیس راهور و اورژانس جلساتی داشتیم. این هماهنگی ها موجب شد مسیرهای دسترسی، نقاط امن برای توقف و نحوه مدیریت ترافیک و امدادرسانی مشخص شود.
رمضانی در سفارش به زوار برای داشتن سفری ایمن اظهار داشت: اگر موتور خودرو حین سفر جوش آورد، نباید بلا فاصله خاموش شود و همین طور درِ رادیاتور در حالت داغ باز نشود. همراه داشتن آب مخصوص رادیاتور، کلید یدک و کارت کد سوئیچ ضروری می باشد. در زمان توقف طولانی در پارکینگ های مرزی هم پیشنهاد می نماییم کابل منفی باتری جدا شود، سیستم دزدگیر غیرفعال باشد و از قرار دادن بطری آب یا اجسام شیشه ای زیر نور خورشید داخل خودرو اجتناب کنند.
رمضانی درمورد نحوه نظارت امدادرسانی نیز اظهار داشت: علاوه بر تجهیز نمایندگی ها و اکیپ های امدادی، تیم های بازرسی بر عملکرد نمایندگی ها و امدادگران نظارت می کنند تا خدمات با بالاترین کیفیت و سرعت ارائه شود. همین طور از سامانه های آنلاین برای پایش برخط استفاده می نماییم تا بتوانیم بصورت لحظه ای وضعیت خدمات را رصد نماییم و در صورت نیاز، سریع مداخلات لازم را انجام دهیم.
به گفته وی، هموطنان عزیز می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰، مرکز پاسخ گویی و امداد ایران خودرو تماس بگیرند. تأکید می کنم که دارندگان محصولات ایران خودرو تنها با این شماره خدمات دریافت نمایند و مراقب امدادهای متفرقه در جاده ها باشند، چون استفاده از خدمات غیررسمی امکان دارد امنیت خودرو و سرنشینان را به خطر بیندازد. تیم های ما آماده پاسخ گویی سریع و حرفه ای به همه نیازهای فنی و امدادی هموطنان هستند.
رمضانی در انتها تصریح کرد: هدف ما این است که در کنار خدمات گسترده و با کیفیتی که به زوار اربعین در مسیرهای منتهی به مرز ارائه می نماییم، بازهم خدمات به همه هموطنان در سراسر کشور بصورت مستمر و با استانداردهای بالای کیفی ادامه یابد تا همه بتوانند با آرامش خاطر از خدمات بعد از فروش بهره مند شوند.
منبع: نیازگاه