Niazgah نیازگاه

تویوتا در چین چه کرد؟

تویوتا در چین چه کرد؟

نیازگاه: مدیرعامل تویوتا موتور باتوجه به ارزیابی دقیق کار این خودروساز ژاپنی در چین اظهار داشت که با افزایش رقابت در بزرگ ترین بازار خودروی جهان، باید سریع تر حرکت نماید.


به گزارش نیازگاه به نقل از ایسنا، تویوتا در چین تحت فشار برندهای محلی مانند بی وای دی است که برای ورود به بازار رو به رشد این کشوردر خودرو های الکتریکی و پلاگین هیبریدی تلاش نموده اند.
کوجی ساتو، مدیرعامل تویوتا اظهار داشت: ما باید سرعت و تلاش را افزایش دهیم تا بتوانیم انتظارات مشتریان را در بازار چین برآورده نماییم. من معتقدم باتوجه به ثرگذاری نمایشگاه شانگهای، چین به بازاری پیشرفته برای خودرو های برقی تبدیل خواهد شد.
بزرگ ترین خودروساز جهان از نظر فروش در نمایشگاه شانگهای دو خودروی برقی جدید را ارائه نمود. همچنین، در این ماه ۱۰ مدل جدید با باتری راه اندازی و یک واحد تخصصی برای تمرکز بر نسل بعدی خودرو های برقی ایجاد خواهد کرد، برای اینکه بدنبال افزایش نفوذ در خودرو های برقی است.
طبق گزارش رویترز، تویوتا می خواهد سالانه ۱.۵ میلیون خودروی برقی را در سال ۲۰۲۶ به فروش برساند. البته در سال قبل ۲۴ هزار و ۴۶۶ خودروی برقی در سراسر جهان به فروش رساند که لکسوس را شامل می شود که ۰.۲۵ درصد از فروش جهانی ۹.۵ میلیون دستگاه را به خود مختص کرده است.




منبع:

1402/02/03
11:04:15
5.0 / 5
360
تگهای خبر: افزایش , بازار , دستگاه , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
Niazgah
niazgah.ir - حقوق مادی و معنوی سایت نیازگاه محفوظ است

نیازگاه

نیازمندیهای اینترنتی