وزیر ارتباطات:
پروسه ارسال و تحویل مرسوله های پستی هوشمندسازی می شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: در دیداری که با مدیران پستی داشتم، قرار شد همکارانم بوسیله هوشمندسازی پروسه ارسال و تحویل مرسوله های پستی، میزان رضایت مردم را تحلیل کرده و بصورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت کنند.
به گزارش نیازگاه به نقل از خبرگزاری ایرنا، «عیسی زارع پور» در پست اینستاگرامی خود نوشت: امروز در جمع اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت ملی پست، پیگیر مشکلات این شرکت باسابقه بودم.
وی اشاره کرد: من از شروع مسوولیتم در وزارت ارتباطات تا امروز همیشه پیگیر وضعیت معیشتی کارکنان تلاشگر پست بوده ام و از این پس هم خواهم بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: می دانم که اقداماتی برای بهبود وضعیت سختی کار و معیشت کارکنان پست انجام شده اما اینها را کافی نمی دانم و هر روز پیگیر راهکارهای بهبود کلی درآمد این شرکت و به تبع آن بهبود وضعیت معیشتی کارکنان پست هستم.
زارع پور اشاره کرد: در شرکت پست بعنوان پشتیبان اقتصاد دیجیتال ظرفیت های بزرگی نهفته است که باید از حالت بالقوه به فعلیت برسد. این مجموعه باید با همکاری بخش خصوصی چابک و فعال و متحول شود و خدمات باکیفیت تری به مردم عرضه نماید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد؛ تنوع در سبد خدمات پستی و استفاده از تکنولوژیهای جدید در زنجیره خدمات پستی هم مسیر ارتقای این شرکت را هموار می کند. هنوز بهای تمام شده خدمات در شرکت بالاست و باید با راهکارهای فناورانه هزینه ها را کم کرد.
وی تصریح کرد: سرمایه اجتماعی پست اعتماد مردم است و این سرمایه هیچ گاه نباید خدشه دار شود، سرعت ارائه خدمات توام باکیفیت منجر به اعتماد مردم می شود. قرار شد همکاران من در شرکت پست بوسیله هوشمندسازی پروسه ارسال و تحویل، میزان رضایت مردم را تحلیل کنند و بصورت دائمی بر روند سرعت و کیفیت کار خودشان نظارت داشته باشند.
زارع پور اظهار داشت: هیچ گاه یادمان نرفته است که کارکنان زحمتکش پست در طول دوران شیوع ویروس کرونا و برای آنکه کار مردم صورت گیرد چه فشاری را تحمل کردند. قدردانشان هستم، خدا حافظشان باشد.